Gårdagens köp


Jag var ju på Skara Hästsport igår och tittade lite.

De hade tyvärr inte de KLhandskarna som jag letade efter så jag tittade på deras andra KLhandskar:



De röda var supersnygga och de satt väldigt bra men materialet var väldigt tunt och kändes inte alls hållbart. Så jag tyckte det var lite dyrt för ca 500.-

Då tittade jag på de hederliga Roecklhandskarna. De är snygga, otroligt sköna och för det mesta väldigt hållbara. Och jag har ju bara tänkt ha mina Roecklhandskar på träning och tävling. Rider jag hemma har jag mina gamla slitvantar.

Så det blev ett par grå Roeckl Grip för 398.- Äntligen har jag ett par ordentliga vantar !

   På bild är det dock Roeckl Vesta.

Och så åkte det med en beige/brun flughuva från Domani till Sunnie. Hon har ju så ont av flugor och denna flughuvan var i bra kvalitét och håller förhoppningsvis mer än 2 veckor ;)


Är du medlem i en klubb och har med dig ett medlemskort så får du 10% på Skara Hästsport !




Vilka är era favorithandskar ?




Kommentarer
Postat av: Karin

mina favorit handskar är KL för KL är bääääääääääääst. KL IN MY <3

2010-06-17 @ 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0