Inget nytt


God morgon !

Idag är jag sjukt trött. Det var så varmt i sovrummet inatt så jag fick inte så mycket sömn. Skulle egentligen gått upp tidigt för att rida Amelia men när klockan ringde vid 7 så ställde jag bara om den till halv 10. Dessutom tror jag Amelia får vila idag. Hon var ju så himla duktig igår !

Sunnie ska också vila idag. Hon ska få ladda lite till tävlingen. Imorgon ska jag förmodligen trimma henne en snabbis i padocken och på fredag rider vi ut och bara latchar. På lördag är tävlingen !

Annars har jag inget roligt att skriva om. Varje dag går lite i samma mönster nu liksom..
Men jag kan säga att idag ska jag bara sitta hemma och slappa. Ska förbi stallet en sväng och ge Sunnie krafft men det är allt :)


Vad ska ni hitta på idag då ? :)

Jag får säga att ni har blivit väldigt dåliga på att kommentera !



Langar en gammal och suddig bild på mig. Hej förändring ! ;)




Kommentarer
Postat av: Älskling

du va söt då :) fast du e sjukt mycket sötare nu <3<3<3

2010-06-30 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0