Segt internet


God morgon :)

Ingen sol idag heller, suck..

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag till stallet. Jag ska rida ut Sunnie en sväng och skritta henne mycket. Det mår hästarna alltid bra av.
Sen ska jag rida Hiawhata denna veckan också, eftersom Johanna inte är hemma. Det kan bli kul :) Med honom hade jag i alla fall tänkt rida lite lösgörande arbete i padocken. En bra start på en förhoppningsvis bra vecka :)

Om jag hinner ska jag måla ladan efter det, så jag får lite inkomst nu när jag är arbetssökande ;)


Denna veckan ska jag också börja jobba med Amelia igen. En del saker ska fixas först och jag kommer få göra arbetet på kvällarna eftersom jag måste ha Tompas hjälp och han jobbar på dagarna. Så vi får se om jag börjar idag eller imorgon :)


Det kommer nog dessutom bli dålig uppdatering idag då vårat internet är sjukt segt. Hatar sådana dagar men jag ska försöka lösa det.

Nu får jag skynda mig !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0