Transport


Nu i sommar (helst så snabbt som möjligt) ska vi renovera min transport lite. Jag har en mycket gammal Reko Trailer som hängt med i alla mina ponnyår. Och har man inte råd att köpa nytt får man renovera :) Och det roligaste av allt är att Sunnie älskar att åka i den.

Saker som ska göras:

• Golvet ska bytas ut
• Lämmen ska fixas
• Taket ska stabiliseras

Och om allt går som jag vill:

• Svetsa bommar (ist för "snörena" vi har att stänga med bakom Sunnie)

Allt detta måste göras innan vi kan åka på tävling så tyvärr så blir det nog inga tävlingar än på ett tag. Alltid är det någonting som ska förstöra.. Att det aldrig bara kan stämma någon gång ?

Jag hade velat åka till en lokal i Bollebygd den 20e och en lokal i Essunga den 3e men det verkar tveksamt. Så tråkigt.. Men men..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0