Update


Idag har jag inte vart i stallet alls.

Jag hade sånna förväntningar på hästarna idag och tyckte verkligen att det skulle bli kul att rida. Men jag har haft så mycket att göra idag.
Plus att det inte är samma sak som när hästen står hemma. Nu måste jag gå en bit för att komma till stallet. Står hon hemma är det bara att gå 50 meter och plocka in henne direkt från hagen.

Jag tappar suget lite då och blir lätt lat. Efteråt får jag dåligt samvete och mår dåligt för att jag inte gick till stallet.

Imorgon ska jag i alla fall till stallet på förmiddagen men jag får se om jag jobbar med Amelia. Tompa jobbar och jag behöver någon som leder Salsa (Amelias föl) in från hagen. Om jag inte börjar vänja Salsa vid att vara kvar i hagen. Ja, vi får se helt enkelt.

Sunnie ska också ridas såklart !

Och så fyller min lillebror år och det ska firas med mat och tårta på kvällen. Mums !


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Tompa mysa till en film.

Vi hörs imorgon ;)



Unghästarna låg ner i hagen när jag skulle hämta Amelia här om dagen. Här är Måsas Salsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0