Betessläpp


Nu är stallet fixat för idag och nu behöver jag inte mocka på väldigt länge.

Vi släppte nämligen ihop Sunnie och Hiawhata på betet idag. Båda tyckte det var jättekul med sällskap och det gick väldigt lugnt till. De gick ihop när Sunnie var 2 men mycket kan hända på 4 år :)



Sunnie Girl

Jag red henne lite på grusvägen idag. Det regnade men eftersom hon vilade igår så var hon tvungen att ridas idag. Fast jag kan tycka att det är lite mysigt att rida i regn, plus att Sunnie alltid går bättre då.

Idag var dock ett undantag. Hon var jättestressad och låg på väldigt mycket i handen och så var hon rädd för precis allting. Stundvis var hon fin men jag hoppas verkligen att hon lugnar ner sig nu när hon får gå ute på nätterna.

Nu ska jag baka kladdkaka, MUMS ! :)



Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; precis.



Händer idag då? :)

2010-06-11 @ 15:45:28
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0