Renovering


Jag har en glad nyhet också :) Även om den bara rör mig.

Jag ska ju som sagt renovera golvet och lämmen på transporten. Skulle jag köpa skivor från fabrik eller butik skulle det kosta 4500 kr.

Nu har jag fått fixat 3 skivor för 400 kr styck. Alltså kommer det kosta 1200 istället. En ganska bra skillnad tycker jag allt :)
Om jag har tur så kommer skivorna redan på måndag eller tisdag och då är det bara att sätta igång och arbeta.


Och eftersom skivorna blev så billiga helt plötsligt så har jag ju pengar över så vi kan svetsa bommar och rusta upp transporten i övrigt :)

En halvdålig bild på min transport. Som ni ser så har den ju vart med ett tag ;)

Jag vill alltså svetsa bommar och ha bakom Sunnie istället för de banden som vi har nu. Då kommer det kännas mycket säkrare för blir hon rädd när lämmen är nerfälld och kastar sig så kommer hela transporten gå sönder och hon kan skada sig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0