Dagens ridning

Nu är lunchen avklarad och Sunnie är riden.

Det är ganska skönt att ha ridningen gjord på morgonen !

Sunnie var helt lagom pigg idag, det var nästan så att hon hade lite överskottsenergi. Och hon var inte alls på jobbhumör ! Men hon var ganska fin stundvis.
Jag red en del öppna och volter där jag flyttade henne för skänkeln.

Hon har börjat med en liten ovana också. I galoppen i vänster varv, på långsidan när jag ber henne att öka galoppen lite, så byter hon istället till höger galopp. Jag får hålla koll på det så att det inte blir ett konstant problem..



Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: älskling

Jag tror du kommer lösa det :) vet du hur jag vet det??



För att jag tycker du e bäst på att rida :D



Jag älskar dej hjärtat<3<3<3

2010-03-01 @ 14:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0