Hoppträning


Nu är hoppträningen slut.

Sunnie var faktiskt riktigt fin idag. Jag fick fram hennes galopp mycket mer och hon hade "turbon" påslagen ;) Hon hoppade fint och luftigt och tog min skänkel mycket mer denna veckan.

Det var mycket oxrar ur sväng (det vi har svårt för), linjer och en tvåkombination.
Det flöt på väldigt bra idag, det var bara lite på slutet som vi fick problem med kombinationen.

Vi skulle rida på oxer ur sväng, 6 galoppsprång ner till kombinationen och jag fick det aldrig att stämma där så då fick vi stopp på b-hindret. Men när jag väl bestämde mig och verkligen red så gick det väldigt bra :)

Jag fick faktiskt in filmerna på datorn men nu vill inte youtube fungera istället. Så ni får bli utan film idag med.



Det märks att det börjar bli vår. Sunnie brukar bli svettig men inte sååå svettig !


Kommentarer
Postat av: linnea

din häst är så snygg :)

2010-03-26 @ 21:21:28
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0