Projektarbete


Usch, det här med projektarbete är hemskt !

Det är så mycket att tänka på och det är så himla mycket arbete. Man ska lämna in hela 10 sidor till inlämningen ! Om jag har tur så kan jag kanske få ihop till 5..
Som tur är jobbar jag ju i alla fall med något som jag tycker är intressant. Som jag skrivit innan så handlar mitt projektarbete om Sunnie, en träningsplanering för henne så att hon kommer i tävlingskondition.

Nu ska jag börja avsluta arbetet lite smått och hon är väl inte riktigt i full tävlingskondition, men inte så långt ifrån. Jag har tagit det ganska lugnt med henne eftersom hon lätt blir avtrubbad om det blir för mycket arbete.

Det ska bli kul och se vad jag får för betyg !

Nu har vi idrott, i klassrummet, så det blir inte så mycket svängrum :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0