Studiedag


Idag är det måndag och jag har studiedag, vilket betyder att jag är kvar hos Tompa :)

Line skulle rida Sunnie en sväng idag. Hon har ridit henne förut och det har funkat bra, så det är väl bara att hoppas på att det går lika bra denna gången :)

Imorgon ska våran klass till Svenljunga och köra. Detta kan bli mycket spännande eftersom jag bara har kört våran lilla shettis. Och väldigt synd att min kamera har lagt av. Det hade nog blivit roliga bilder annars :)


Glöm inte att rösta på mig i tävlingen ;)




Sunnie Girl


Kommentarer
Postat av: MLI - FRÅGESTUND I BLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR!

Nu har vinnaren av min tävling publicerats i min blogg! Om du inte hade turen att vinna denna gången så kommer en ny tävling inom kort denna månaden så håll utkik!



Har även en frågestund i bloggen för tillfället där alla som frågar något får en länk!



ha en bra kväll!

/ MLI - HÄSTBLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

2010-03-15 @ 23:05:04
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

sv: Jaha, hon ser mycket mindre ut på headern. :)



Ja det hoppas jag med :) Men om hon är helt fräsch när vi åker tillbaka kommer jag i alla fall kunna vara med i de två sista omgångarna :)

2010-03-16 @ 11:56:18
URL: http://carstensen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

sv: Ah :) Hur gammal är din häst? :)

2010-03-16 @ 20:40:41
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0