Tävlingsoutfit


Jag tänkte att ni skulle få se min och Sunnies tävlingsoutfit :)



Jag:
Hjälm - svart John Whitaker
Väst - vet faktiskt inte vad den heter :S
Tröja - svart random
Ridbyxor - Jacson
Stövlar - John Whitaker

Jag brukar för det mesta ha bara den svarta tröjan då den är sval. Annars har jag en grå eller en brun kavaj med kritstreck, båda Jacson.



Sunnie 1.:
Schabrak och huva - Grå Glen Gordon med rött och vitt kantband
Senskydd - Grå (kommer inte ihåg vad de heter heller just nu)



Sunnie 2.:
Schabrak - Vinrött John Whitaker med guldigt kantband (har tyvärr ingen matchande huva då de är för små för henne)
Senskydd - Vinröda

Här ser ni också min gråa Jacsonkavaj :)


Vad har ni för tävlingsoutfits ? Någon favorit ?



Kommentarer
Postat av: Älskling

du e jätte snygg på den bilden hjärtat jag snor den när jag kommer hem sen ;)

2010-03-17 @ 20:06:41
Postat av: Isabelle

sv: Jaha, vad kul, så du har ridit in henne? :D



Älskar det där vinröda jw schabraket! :)

2010-03-17 @ 21:17:02
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0