Tömkörning


Istället för uteritt idag blev det tömkörning för Janne nu på morgonen.

Väldigt nyttigt för Sunnie och det är kul att se hästen från marken. Jag är dock inte så duktig på att tömköra så ibland förstår Sunnie inte riktigt vad jag vill.

Janne är väl bra, men han har lite svårt att förklara hur han gör. Plus att han kan gå på hästen lite för mycket ibland istället för att få den att förstå vad han vill.

Men mycket bra för Sunnie som sagt ! :)

Imorgon är det hoppning för Anna igen. Jag hoppas att det blir några roliga övningar :)

Ni får ursäkta att det inte är så mycket bilder längre men jag har alla bilder på min dator som jag inte har internet på. Ska föra över lite bilder på ett usb och ta med till skolan så att ni får lite nytt att titta på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0