Torsdag


Idag är det äntligen torsdag !

Jag är så taggad inför denna hoppträningen :) Och det var en del kul övningar, lite mer linjer än vad vi har haft innan, så som dog legs och sen ett räcke med lång distans.
Personligen har jag jättesvårt för långa distanser. Jag hinner plocka för mycket i hästen och krångla till det mer än nödvändigt. Så det blir jättebra övning !

Nu ska vi ha engelska och vi ska lämna in våra arbeten. Det skulle vart 4-6 dataskrivna sidor men jag har bara knappt 4 handskrivna.. Inte bra, men vi får hoppas att mitt innehåll är så bra att jag kan få ett högt betyg ändå :)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: Okej :D

2010-03-18 @ 12:10:23
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0