Uppdatering om jobbansökan


En liten uppföljning på hur jag ska göra efter skolan:
(ni som inte tyckte att detta var intressant kan hoppa över detta inlägget)

I helgen sökte jag en del jobb, men nästan alla ställen ligger i Skåne. Så om jag vill jobba med hästar så kommer jag nästan helt bestämt få flytta ner till Skåne.

"Gud vad kul !" tänker säkert vissa nu. Ja, det är klart att det skulle vara roligt att jobba i Skåne. Men det är så mycket som ska stämma in:

• Jag ska ha stallplats till Sunnie

• Tompa ska hitta jobb i Skåne

• Vi ska ha någonstans att bo, helst så nära jobbet som möjligt

• Vi ska ha råd

På de flesta beridarställen tjänar du ju inte sådär jättebra och då kommer det bli lite tajt med pengar. Men jag kommer göra allt som krävs för att kunna ha kvar Sunnie !

Det här är absolut inget klagoinlägg eller så, utan jag ville bara uppdatera er med vad jag tänkt göra efter skolan. Just nu ser det ut som att mina framtidsplaner ligger i Skåne.

  

En 2 år gammal bild på Karin och mig när vi hade maskeradhoppning i skolan.
Karin utklädd till Ingrid Olsson (lärare) och jag utklädd till Mårten Nordhall (lärare).

Behöver jag säga att vi vann ? ;)


Kommentarer
Postat av: älskling

vi får hoppas att vi inte behöver flytta iaf :)

2010-03-29 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0