Skvallerbloggen


Jag tror inte att någon har missat den nya skvallerbloggen inom ridsporten:


rskvaller.blogg.se.


Jag själv tycker att bloggen är ganska underhållande och jag tycker det var på tiden att hästvärlden fick en ordentlig skvallerblogg. För vem gillar egentligen inte skvaller ? ;)

Men man måste ta bloggen med en nypa salt och inte tro på allt som står i den. Det är ju som sagt skvaller och antagligen inte mycket som är sant. Men det är ett roligt tidsfördriv, särskilt nu när jag är sjuk.


Det har ju blivit ganska mycket snack om den här bloggen och det är många som är upprörda över saker som skrivits om dem. Det är samma sak för dem, ta det inte så allvarligt ! Ni vet ju bäst själva hur det ligger till, eller hur ? :)
Jag hade inte brytt mig alls om jag kommit upp på någon skvallerblogg. Jag har tillräckligt med självförtroende för att inte ta åt mig och om någon sitter och skvallrar om mig så visar ju det bara på avundsjuka ;)



Men bloggen uppdateras lite dåligt, tycker ni inte ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0