Och nu snöar det igen..


Jag som hade hoppats att det skulle räcka med snö nu !

Jag hade tänkt att ägna hela dagen åt att plugga och då har självklart vårat internet bestämt sig för att vara extremt segt. Men jag får väl göra så bra jag kan ändå.

Jag ska strax gå och släppa ut hästarna och så ska jag fixa stallet direkt. Fast jag väntar nog några timmar med att fylla vatten i deras boxar så att det inte fryser tills ikväll.
Sunnie ska eventuellt vila idag, det beror lite på hur bra det går med pluggandet. Hon har egentligen gått alldeles för lite nu det sista men skolan måste faktiskt gå före..

Ikväll ska jag på kalas hos Tompas bror och så ska vi nog agera chaufförer inatt.


Annars händer det inget spännande. Jag ska försöka uppdatera bra idag i alla fall. Jag ska bland annat skriva ett inlägg om hopprädsla senare under dagen och så får vi se om jag kommer på något annat roligt.

Har ni något tips på vad ni vill läsa om kanske ? :)




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0