Kallt


Uppdateringen har vart dålig nu det sista och det beror på att jag har spenderat mycket tid med Tompa och i stallet så bloggen har hamnat lite i skymundan. 

Sen så finns det inte så mycket att skriva, mer än att det snöar och är fruktansvärt kallt ! Om det är såhär kallt nu, hur blir det då fram mot januari-februari ?

Det enda roliga med vintern är att rida i snön. Underbart kul är det ! Och Sunnie håller med mig, hon älskar snö. Vi red i hagen både igår och idag och igår var det farligt nära att hon bockade av mig. Idag var hon lite lugnare och jobbade på bra. Snön är jättebra för att träna upp hennes ryggmuskler igen. 

Ja som sagt, det har inte hänt så mycket här hemma. 



Jag och Sunnie i snön förra vintern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0