2 år och 3 månader


Nu ska jag ut och rida Sunnie.
Jag fick en graman i 2 år och 3 månaders present av Tompa (det firar vi idag, grattis hjärtat♥) så den ska jag testa idag. Det kommer bli lite lättare än att behöva använda en longerlina ;)

Så fick jag också reda på nu att det inte är någon schemalagd lektion idag så jag slipper åka till Skövde ikväll, vilket jag tycker är väldigt skönt. Men jag funderar på om jag ska åka in till Vara och hjälpa Tompa att städa ur en lägenhet istället.

Jaja, nu får jag sätta igång ! :)



Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg bild!:D

2010-10-26 @ 13:46:32
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Postat av: älskling

2010-10-29 @ 23:02:19
Postat av: älskling

Grattis till oss:) kyss <3

2010-10-29 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0