5 saker ni nog inte vet om mig


- Jag är ett riktigt godismonster ! Har jag inte godis hemma bakar jag kladdkaka eller negerbollar och mumsar på. En väldigt dålig ovana som jag ska försöka sluta med. Men det är ju så gott ! ;)

- Första gången jag satt på en häst var jag 2 veckor gammal.

- Jag har alltid haft väldigt dåligt självförtroende. Det har jag fortfarande men jag tränar på att det ska bli bättre. Tompa har hjälpt mig komma en bit på vägen.

- Jag vill inte sluta som en vanlig "svensson" som går till jobbet kl. 07.00 och kommer hem 17.00. Min dröm har alltid varit att jobba med hästar på heltid och nu det senaste åren har jag kommit på att unghästar är det jag vill inrikta mig på. Jag kommer vara en vanlig "svensson" ett tag om jag blir mäklare, men det är bara för att tjäna ihop pengar så jag kan göra det jag vill :)

- Jag har opererat blindtarmen i onödan.


Haha, som ni kanske märker så hade jag svårt att komma på en sista xD



Kommentarer
Postat av: Älskling

om vi gifter oss och du tar pennanen som efternamn så e du ingen vanlig svensson :D

2010-10-13 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0