Ännu mer snö


God morgon !

Ja, inatt har det snöat ännu mer. Jag sitter nu och funderar på ifall det finns något ställe jag kan rida på. För Sunnie kan egentligen inte vila idag igen. I värsta fall får jag väl leda henne i någon timma. Det känns ganska lockande då jag är lite sugen på att gå ut och gå idag :)
Men jag ska kolla efter hur halt det är på vägen så får vi se.

Duff däremot har ju inga skor så för honom är det inte lika halt. Så han får nog ta en tur sen.

Samma med Kaisa, henne kan jag rida på deras stubbåker som vanligt :)

Titius ska jag longera i padocken och det ska nog också funka. Där är det ju i stort sett inte halt alls.

Så ser min dag ut idag ungefär. Plus att jag ska mocka och plugga lite. Ikväll åker jag till Tompa och ska sova där. Det är nämligen bilträff i Vara ikväll och det kan bli lite kul nu när det snöat ;)


Hur ser er dag ut ? :)




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0