Dagens ridning


Nu har jag vart ute i Jonslund och ridit.
Det blev bara Sunnie som fick gå idag då jag bara blir sämre och sämre. Hon skötte sig i alla fall ganska bra. På grusvägarna gick hon jättefint och hon börjar äntligen släppa efter i högersidan. 
Men så fort vi kommer in i skogen så blir hon jättespänd och ser spöken överallt och det finns inte en chans att få henne i form. Vad är det som är så läskigt där ?

Och så red vi förbi en gård där de hade en liten ful låtsasälg i trä som satt fast i marken med gråa ben som snurrade. Den var livsfarlig ! Hon blev så rädd att hon ville sticka därifrån och Sunnie skenar aldrig ! Läskig älg det där ;)


Nu tar kvällen en annan vändning. Vi sitter hemma hos Daniel och ska dricka lite gott. Eller gott och gott, jag ska dricka rom och cola och det är kanske inte favoriten men det funkar. 

Det kanske kommer upp något mer inlägg ikväll. Pojkarna ska väl antagligen spela (som vanligt) så jag kommer väl sitta här en stund ;)



Daniel, Fredrik och Tompa på deras 60-årskalas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0