God morgon


Idag är det en del hästar på schemat. Det är väldigt skönt för jag behöver distraheras lite från mina tankar. De har hunnit ifatt mig det sista och det gör allt så jobbigt.

Jag ska börja med att släppa ut mina egna hästar.
Sen ska jag åka till Johanna och

- rida Amelia
- longera Titius
- rida Bliki

Jag hoppas att jag ska hinna alla :)

Sen på vägen hem ska jag åka och rida Kaisa om det inte börjat regna då, isf är hon blöt och då får jag ta det senare.

Och till sist så ska jag rida Sunnie, Duff om jag hinner och så ska jag mocka. Och så skulle jag egentligen behöva plugga lite men vi får se hur det blir med det :)

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag börjar.



Min saknade ponny ♥



Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vad är ditt önskerepotage? Önska ditt repotage här: http://hastoridverksamhet.blogg.se/2010/october/onskerepotage.html#comment Du kan VINNA EN HEMLIG PRESENT!

2010-10-28 @ 19:36:05
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0