Kort om dagen


God morgon !

Idag är det ganska lugnt på hästfronten. Jag ska ta en långtur med Sunnie om vädret håller upp. Hon behöver verkligen bli av med lite överskottsenergi så hon ska få ut och galoppera !

Duff ska också få komma ut och idag ska han nog ridas i skogen. 

Och så ska ju stallet mockas och det skulle det behöva städas iordning lite. Plus att transporten ska fixas, jag råkade ju köra av vajern här om dagen (jag är inte alltid så smidig) så det ska på en ny. 

Annars ska jag njuta av en lugn dag och så får vi se vad som händer ikväll !


Vad ska ni hitta på idag ? :)




Sunnie Girl.




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kan du inte skriva hur det har gått med dina mål 2010? året är ju snart slut och det hade varit kul att se hur det gått:)

2010-11-01 @ 11:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0