Morning


Ok, det här med tidsinställda inlägg fattade jag visst inte alls, trots att jag tyckte det verkade busenkelt :S Någon som kan ta sig tid att berätta för mig hur det funkar ?

Nu ska jag ut i stallet och jag ska börja med att rida Duff. Han ska få gå på grusvägen och vi ska jobba vidare på takten i traven och på att få honom lägre i sin form.

Sen är det Sunnies tur. Jag har inte riktigt bestämt vart vi ska rida idag men det lutar åt att vi kanske rider till padocken. Gör vi det så låter jag Sunnie stå i en box där medans jag longerar Titius när jag ändå är hos Johanna, och så skrittar jag hem Sunnie efter det.
Eller så ska jag rida ut henne en lång sväng men jag tror jag sparar det till helgen så Tompa kan följa med :)

Och så ska Kaisa ridas och så ska jag mocka. En ganska lugn dag idag :)



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0