Morning !


God morgon :)

Idag är jag också uppe hyffsat tidigt, vad duktig jag är.

Idag ska det fixas en massa inför tävlingen och så vill jag hinna måla lite med. Pappa kommer nämligen med mer färg idag. 

Jag får se om jag hinner uppdatera mer helt enkelt. 

Förresten så tycker jag det är dåligt av Falköping att inte ha lagt ut startlistor till den andra 1m än. Det saknades visst några lag som inte anmält sig men jag vill gärna veta om det blir en lång eller kort tävlingsdag. 

Jaja, nu är det dags att röra på sig !



Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; okej :) vilka färger :)

2010-09-04 @ 10:06:17
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0