Shoppat


Idag har jag, som rubriken lyder, shoppat lite hästgrejer i Borås. Duff behövde ju ett fleecetäcke och ett regntäcke.

Först kollade vi in på My One men jag hittade inget som passade min plånbok eller som var snyggt. De hade verkligen inga roliga schabrak !

Sen var vi på Ekohallen och där hittade jag ett snyggt regntäcke.
Grått med röda gjordar och spännen, 399.-

Och till sist så åkte vi till Hööks, som ju har 15% på alla täcken i några dagar till. 



(Bilden lånad från Hööks
Fleecetäcke, storlek 145, 299.- och med 15% av så fick jag betala 254.-
Det låg ganska bra, förutom att det var lite stort i bogen. Det kommer sitta bättre när han musklat sig lite ;)

"Hästtransport"skylt till transporten,
49.-
I plast med klister på baksidan.
Den jag köpte i somras har spruckit och sitter nu bara kvar tack vare lite silvertejp på baksidan.

CRW Monte Carlo väst, 299.-
Min favoritsak för dagen ! Tyvärr så hittar jag ingen bild på den så ni får väl se den på någon ridbild framöver. Den är svart med lite rosa detaljer och avtagbar luva, helt perfekt ! Jag har länge suktat efter Kingslands västar, de är ju så himla snygga. Men den här västen är jag verkligen nöjd med ! 

Och när Tompa kom och hämtade mig så hade även han handlat lite saker från Skara Hästsport till mig:

Skrittäcke Jacson, reflex.

Schabrak, reflex.

Ett tungt tvådelat bett med kopparrullar och fasta ringar.
(det ska bli kul att testa det på Sunnie)
Jag ska ta kort på allt så ni får se hur det ser ut.

Märks det att vi börjar närma oss hösten och att min pojkvän vill att jag ska överleva älgjakten ? ;)
Tack Tompa !

Så det har blivit en del nya grejer idag, det är inte varje dag ! 


Nu ska vi mysa lite framför How i met your mother.
God natt !




Kommentarer
Postat av: Mli

inga problem jag vill ju alltid att det ska vara vi <3 <3

2010-09-24 @ 03:45:42
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0