Lördag


Idag är det lördag och trots att vi kom i säng sent igår kväll så har vi fått en del gjort idag.
Vi har tex hämtat halm och hösilage så att det ska räcka ett tag framöver och nu väntar vi på lunch.

Efter lunchen ska jag gå bort till Johanna för att rida Hiawhata. Anledningen till att jag rider honom är för att Johanna har skadat ryggen och min uppgift är helt enkelt att fortsätta med hans igångsättning tills Johanna blir bra igen. Beroende på hur snabbt hon blir bra så tänkte jag skutta lite med honom i padocken i veckan, det tycker han är väldigt roligt. I så fall så kommer det upp film på bloggen :)


Lite senare ska jag rida Sunnie. Vi får se vart vi rider idag, hon ska gå ett lite lättare joggingpass som vanligt. Jag längtar tills hon är mer igång så att vi också kan hoppa lite !
Stallet ska fixas och så ska Duff borstas av lite om jag hinner.  

Sen har pojkarna pratat om att de ska fiska så vi får väl se vart vi tar vägen ikväll.




Hiawhata.


Jag har lite nya bilder på honom från i torsdags som kommer komma upp här :)



Kommentarer
Postat av: susanna

han är så SNYGG!



om jag bara hade varit häst... ;)

2011-04-09 @ 17:11:54
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0