Tisdag


Nu är vi hemma hos Tompa efter en kväll hos Sanna och Daniel. 
Jag och Sanna stog för maten, tacos blev det och det är alltid lika gott !

Tyvärr så hann jag inte rida idag men jag tog båda hästarna på en promenad för hand istället. Duff tyckte det var väldigt roligt att vara ute och få se sig omkring. Sunnie däremot var svartsjuk för att hon inte fick all min uppmärksamhet och var grinig nästan hela vägen. Söthäst !

Nu ska vi duscha och sen sova. Imorgon ska vi kolla upp vad som är fel på mitt lilla vrålåk så att vi kan laga den någon gång. Nu har jag fått ett till jobberbjudande som jag har tackat ja till så nu är det bara bilen som fattas :)


God natt !




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0