En natt inne


Det blev ingen vårdcentral för mig idag utan jag får åka till en sjukgymnast imorgon istället. 
Men nu är ryggen redan mycket bättre så jag ska nog åka och jobba en sväng innan sjukgymnasten imorgon. 

Jag är rädd för att jag kan ha fått samma sjukdom som min mamma, mormor och gammelmormor har, fybromyalgi kallas den. Det är ett lite finare ord för ont i kroppen och sjukdomen gör så att du helt plötsligt kan få ont i olika delar av kroppen. Ibland sitter det i ett tag och ibland försvinner det efter någon dag.
Än så länge finns det inget sätt att bota sjukdomen så du får bara leva med det.

Har jag fybromyalgi skulle jag vilja veta det så att jag i alla fall kan få tabletter emot det.


Nog talat om det.
Jag och Tompa var nyss ute och promenerade med Sunnie och hann in precis innan regnet började. Det såg riktigt mörkt ut på himlen så hästarna får stå inne för första natten på hela sommaren. De tycker nog att det är ganska skönt att få stå inne och vila sig en natt och kunna sova torrt. Är det bättre väder imorgon får de gå ute över natten igen :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen somna till en film med min underbara pojkvän bredvid mig ♥

God natt !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0