Härlig dag på stranden


Nu är vi hemma från stranden !
Självklart har jag lyckats bränna mig, jag som inte tyckte att solen tog någonting när jag väl låg där men nu bränner det på axlarna och ryggen och till och med på låren känns det som. Jag får smörja in mig så ska jag nog bli brun sen :)

Jag och Tompa åkte också ut till Spiken och spelade minigolf och doppade fötterna. Riktigt mysig one on one tid med pojkvän ♥


Nu ska jag ta bilen till Jonslund för att skritta min prinsessa. Förhoppningsvis så är det inte så mycket blinningar nu.

Tompa ska iväg och fiska med båten så jag blir ensam ikväll. Då kan ni vänta er uppdatering ! ;)




Mitt hjärta ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0