Hej !


Nu var det ett bra tag sen jag kikade in här. Det är kul att se att ni fortfarande kommenterar och läser bloggen :)


Det har vart mycket i mitt huvud det sista, lite för mycket för att jag ska kunna hålla uppe en fasad och låtsas som att det regnar. Men nu är jag förhoppningsvis påväg ur svackan för den här gången.


Sunnies mugg är nästan helt läkt och hon är snart fullt igång. Så just nu känns det inte helt omöjligt att vi kan komma ut på någon tävling i år ! 
Dock så äter hon fortfarande nyponpulver mot inkarna men den stora inken blir bara bättre och bättre :)


Om vädret tillåter (ser inte ut så just nu) så ska vi rida bort till padocken idag. Vi ska trava över lite bommar, Sunnie har blivit lite oangagerad det sista och lyfter inte på benen ordentligt, så det ska vi försöka träna upp igen.


Annars händer det inte så mycket mer på stallfronten.


Jag fyllde däremot 20 förra lördagen och det firade jag och Tompa med en mysig och rolig helg i Göteborg. 

Vi har också börjat jobba övertid på jobbet, måndag-onsdag till den 8e september då vi ska ha öppet hus. Jag är inte jätteglad över det då jag har fått sömnproblem och förj*vla ryggont från ingenstans.
Det är lite därför uppdateringen har vart som den vart. Men det är bara att hålla tummarna på att det löser sig !


Nu ska jag återgå till filmen och jag ska försöka hålla igång blogen lite bättre :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0