Kvällspromenad


Vi var ute på en promenad såhär på kvällskvisten. 
Vi satte på oss en massa reflexer och var ute i ca 35 minuter. Väldigt mysigt var det och Sunnie verkade uppskatta det.


Det är lite tråkigt att det nästan är mörkt vid 21, nu känns det verkligen att sommaren är påväg bort. Men förvånande nog så tycker jag ändå att det är lite mysigt. Jag utvecklar mina tankar lite i ett inlägg imorgon. 

Imorgon ska ni också få se vad jag fick i födelsedagspresent och så ska ni få bilder på de nya stigbyglarna, som för övrigt är supersköna att rida i !
Och så ska jag berätta vad som är fel på min rygg.


Nu ska jag och Tompa som vanligt varva ner till en film så ni hör från mig imorgon igen :)

God natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0