Morning


Jag och Tompa vaknade för en stund sen och har bara legat i sängen och kollat på film tills nu. 

Nu blir det frukost och sen blir det nog någon film till, precis som det ska vara på lediga dagar !
Jag har förresten glömt berätta att jag är hemma idag också, och kanske även imorgon. 

Min bränna känns ungefär som en brännskada och jag smörjer in mig ofta för att det inte ska börja flaga. Men det känns som om det är ganska oundvikligt i detta fallet.


Ikväll åker vi ut till stallet för att skritta Sunnie. Det blir nog en kort trav också. 
Sen får vi se om jag åker till jobbet imorgon eller inte, jag ska i alla fall till tandläkaren vid lunch.


Flummigt inlägg men jag har inte riktigt vaknat till än :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0