Inga vardagsgrejor !



Jag är väldigt rädd om mina tävlingsschabrak.
Jag använder dem endast på tävling och jag tvättar dem inte efter varje gång jag använt dem för att de inte ska slitas ut.
När jag inte använder dem så ligger de på mitt rum.



Jag kommer antagligen att vara väldigt rädd om mina swarovskipannband också. Jag kommer använda dem om vi ska ta fina kort eller bilder till bloggen men annars är det bara på tävling som gäller. 

Som ett exempel så ligger det ena just nu nerpackat i en liten väska för att det inte ska lossna några stenar.



Jag skulle aldrig få för mig att rida runt med mina tävlingssaker hemma varje dag. Men det är ju bara jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0