God morgon

God morgon allihop !


Ledig idag, ganska behövligt efter all den informationen jag tog in på nya jobbet igår. 


Idag ska jag som sagt försöka komma ut och skritta Sunnie. Som det ser ut just nu kan det bli lite svårt då det är halt på grusvägen men förhoppningsvis så töar det lite sen :)


I eftermiddag ska jag och Tompa åka och handla de sista julklapparna och bara mysa. Snön som kommit de senaste dagarna skapar faktiskt lite julkänsla och nu är det inte långt kvar till julafton !


Hinner jag idag så ska jag skriva ihop ett inlägg om hur det har gått för mig och Sunnie under året, om vi har nått målen jag satte i våras eller inte. Så håll utkik ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0