Dagens ridning


Nu är jag inne från stallet och jag är helt stelfrusen. Trots 2 tjocka tröjor, mjukisbyxor och en tjock jacka och termobyxor över det.

Vi skrittade mest på långa tyglar idag men den lilla stunden vi arbetade gick hon helt ok och gjorde några bra halter. Vi red i ca 30 minuter men sen blev det alldeles för kallt.


Precis som jag trodde så är Sunnie gladare nu när Duff har bytt box. Det är stor skillnad sen innan och det är så skönt att ha tillbaka min glada Sunnie igen !
Duff tycker också det är skönt att slippa Sunnie. Nu kan han röra sig i hela boxen och är också mycket gladare.


Nu ska jag springa upp på mitt rum där det är varmt och plugga :)




Sunnie förra vintern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0