Tävlingsplatser


Nästa tävlingsplats är:

Bollebygds Ridklubb.





Här har jag tävlat hoppning en gång med Sunnie.


- En mysig klubb men backen upp till ridklubben är hemsk ! Vi höll på att inte ens komma upp med bilen och släpet.

- De har en liten parkering så man får parkera väldigt trångt men parkeringen ligger bredvid padocken.

- Tävlingen hölls i padocken som var vattenfylld. Fast med tanke på det så var det förvånansvärt bra underlag.

- De har ett ridhus som ligger väldigt dåligt till tycker jag. Resten av klubben är centrerad förutom just ridhuset, som ligger uppe i skogen. Framhoppningen var i ridhuset och de hade ingen kommunikation mellan framhoppningen och banan så jag visste inte alls hur lång tid jag hade på mig att hoppa fram.

- De hade delat av padocken så att man hade en liiten plätt att rida fram på. Jag hade tur, för när jag red fram så var jag ensam, men hade fler velat rida fram samtidigt så hade det inte gått. Det fanns ingen annan framridningsmöjlighet.

- Jag besökte aldrig caféterian så jag har ingen åsikt om den.

- Funktionärerna var röriga och otrevliga.


Det fanns nästan inget positivt med denna klubben som tävlingsplats. Men trots det så fick vi 2 fina rundor och 2 rosetter med oss hem !






Framridningen.



Prisutdelning.



Efter prisutdelning.


Kommentarer
Postat av: becky

Jag vet inte hur länge sen det var sen du tävla på Bork sist men det har blivit en del förändringar! Underlaget i paddocken är bytt så vattnet liksom "flyter bort" till kanterna (inte på spåret utan ut från banan) men öser regnet ner blir det ju lite sjöar, men betydligt mycket bättre än tidigare!



Vi håller även på med ett nytt ridhus och underlaget där kommer vara skit bra! Bland det bästa! Så verkligen värt att åka dit och tävla i framtiden faktiskt :)



Ville bara säga det för mycket har förändrats men respekterar din åsikt. ^^

2011-09-17 @ 20:39:58
URL: http://shinyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0