Dag 04 – Det här åt jag i dag


Usch, jag har bara ätit en massa onyttiga saker idag, men väldigt goa saker ;)


Jag började dagen med 2 ostsmörgåsar. Dock var jag inte så nyttig och åt mörkt bröd.



Mjölk till, självklart. Det tycker jag är ett måste till frukost, det är så otroligt gott !

Jag hoppade jag över lunchen, mest för att jag inte var hungrig. 
Men vi åkte istället till mormor och morfar och fikade och då proppade jag i mig en massa onyttigt:



Vaniljbulle,



Snickerskaka,



Biskvi,



och pariservåffla.

Nu i efterhand förstår jag inte hur jag fick ner allt det där, men det gick tydligen. Och gott var det !

Nu står Tompa och lagar någon hemlig kvällsmat till oss. Det enda jag vet är att det innehåller kyckling så det kan vara lite spännande :)


Mina matvanor är oftast inte såhär dåliga men ibland händer det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0