Färdigstädat !


Nu har jag städat nästan hela huset och vad fint det blev ! Nu har jag bara mitt rum och sadelkammaren kvar att städa och jag tänkte få gjort det någon gång i veckan. Det kan hända att jag städar mitt rum ikväll för det ser hemskt ut, så stökigt har det aldrig vart. Det har en tendens att bli så när en viss Tompa sover hos mig ;)

Och när jag fått städat sadelkammaren så kommer det förhoppningsvis upp en film på hur det ser ut i stallet :)

Nu ska jag gå ut i stallet och försöka mig på att i alla fall skritta lite i hagen med Sunnie. Sen ska stallet mockas och fixas och eftersom jag är van vid att Tompa har hjälpt till den senaste månaden så kommer det nog ta längre tid än vanligt..



Kommentarer
Postat av: Älskling

hoppas det går bra i stallet :) vill du ha hjälp med rummet (A) kyss <3<3<3

2011-01-10 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0