God natt


Klockan är 8 och jag skulle kunna gå och lägga mig..

Jag var i alla fall ute i stallet och hade en mysig stund med Sunnie förut. Jag ryktade och pysslade om henne lite (hon måste verkligen friseras nu !) och så kliade jag henne där hon tyckte att det kliade.

Jag tror att såna stunder är viktiga för häst och ryttare för att man ska stärka/behålla bandet emellan. De senaste veckorna när jag vart i stallet så har jag bara stressat igenom allting, fråga mig inte varför, och då är det självklart inte lika roligt att vara i stallet. Men det ska det bli ändring på !

Dagens tråkigaste var att Sunnies träns gick sönder. Det är ett billigt träns från Ekohallen men det är förvånansvärt bra kvalitét på det ändå. Jag kan fortfarande använda det, det var bara en sån "läderring" som gått av och det händer ju ofta, men det ser så illa ut när flärparna sticker ut. 
Så jag får leta nytt träns så snart som möjligt.

Nu ska jag slappa resten av kvällen, jag orkar verkligen inte plugga mer idag !



Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg! och fint namn :D

2011-01-05 @ 23:29:34
URL: http://emeeelies.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

ååh svarta hästar är sjukt fina :D

2011-01-11 @ 13:47:34
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0