Lördag


Vilken start på morgonen !

Jag har haft problem med min inackordering det sista. Jag vet inte om hon kan kallas inackordering då hon inte betalar något för att stå i mitt stall. Vi har bråkat mycket det sista, hon struntar i att göra saker som jag ber henne att göra och hon är uppkäftig och otacksam ovanpå det, trots att jag tagit hand om hennes häst gratis nästan varje dag sen i oktober.

Idag fick jag nog så nu har hon en månad på sig att flytta sin häst. Jag tycker att om man står i någon annans stall så lyssnar man på och respekterar vad ägaren till stallet säger.

Så nu kommer det förhoppningsvis bli bättre i framtiden, dår jag gått runt och tänkt på det här konstant.


Idag händer det inte så mycket. Jag kan fortfarande inte rida och stallet är mockat så jag väntar mest på att ta in hästarna. Efter det åker jag och Tompa in till Vara och umgås med Sanna och Daniel.

Visst får man vårkänslor idag förresten ? Solen skiner och snön smälter bort. Jag önskar att den kunde smälta snabbare bara så jag kan börja rida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0