Ofrivillig avsittning


Ja, som rubriken säger så ramlade jag av idag, hur jag nu hann göra det när jag red i 10 minuter knappt xD 

Jag skrittade en vända i hagen men jag kom ganska snabbt fram till att det var alldeles för halt så jag red upp till grinden igen. När jag var nästan framme så blev Sunnie rädd för något och kastade sig åt sidan och då åker jag såklart i backen. Jag landade precis där som det är tilltrampat och stenhårt så jag får se hur min höft mår imorgon..

Stallet är färdigfixat och hästarna står inne och tuggar på sitt eftermiddagshö. Och precis som jag tänkte så tog det mycket längre tid utan Tompas hjälp. Men det är bara att vänja sig vid att jobba ensam igen.

Tompa är faktiskt påväg hit nu och ska sova här inatt ändå. Underbart ♥


Tog lite halvbra bilder på Duff idag med men kan inte ladda upp dem nu på internet. Men ni ska se vad lurvig han är, precis som en liten ponny ! :)

Nu ska jag försöka läsa lite bloggar och sen börja med kvällsmaten.



Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Ja precis det kan jag förstå! Men det börjar komma mer fotografer allt mer nu!

2011-01-10 @ 22:08:24
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0