Tentan närmar sig


Nu är jag lagom trött i huvudet. Jag har pluggat hela dagen förutom en paus när jag fixade stallet och tog in hästarna.

Jag ska plugga en liten stund till och så får det räcka för idag. Jag hade väl egentligen behövt plugga typ hela natten men det är ju inte rimligt och min hjärna börjar lägga av nu.
Tyvärr så kommer jag inte hinna plugga så mycket imorgon då tentan börjar 14.15 och jag innan det ska hinna mocka, skriva ut en massa papper, göra några ärenden i Vara och åka till Skövde. Jag får helt enkelt plugga i bilen, det blir ju nästan en timme.

Förlåt om jag tröttar ut er med mitt pluggprat men tentan jag ska skriva imorgon avgör lite av min framtid så jag är ganska nervös över det..

Nu hör ni inte av mig förrän imorgon kväll om jag hinner uppdatera då.


Önska mig lycka till ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0