Fullplanerad helg !


Ja, denna helgen är det verkligen fullt upp och jag som känner huvudvärken komma smygandes..

Ikväll bär det av till en bilträff i Trollhättan men innan det ska vi åka förbi en kompis på födelsedagsfika. 
Imorgon kommer vi (precis som alla andra häromkring) vara på Jordgubbens Dag i Vara nästan hela dagen och kvällen. Vi har alltid lika roligt där, även om det har blivit en del incidenter. 

Nytt för i år är att vi hinner gå på marknaden på dagen. De andra åren har jag alltid tävlat så jag har missat den. Fast jag kan ju säga att jag hade hellre tävlat ;)
På söndag ska vi förhoppningsvis åka och kolla på hopptävlingarna i Essunga, om allt går som jag vill :)


Nu ska jag kila ut och ta in hästarna så de får äta sitt krafftfoder under tiden jag duschar och gör mig iordning. 


Ha en trevlig helg allihop !







Kommentarer
Postat av: Malin

Fin bild ^^

2011-07-01 @ 23:04:57
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0