Hello


Denna helgen har inte varit lika slapp som vanligt.
I fredags runt 23.00 kom jag och Tompa på att vi ville åka till en djurpark lördagen dagen efter. Så igår var vi en sväng på Borås Djurpark och kollade på alla djuren. Det var mysigt men det är skrämmande hur djuren lever och hur avtrubbade de blir av alla människor. 


Sunnie fick bara gå i hagen och ha det gott igår. I förrgår däremot gick vi en promenad på ca en timme och hon tycker nog att det är rätt skönt att bara handskrittas. En bra sak är att hon inte har blivit sådär hysterisk den här lilla vilan som hon kan bli ibland. I vintras tex var hon ett riktigt monster ! Fast då rörde det sig ju inte om 2 veckor utan om nästan 3 månader.


Om en stund ska vi åka ut till Jonslund igen för att skritta Sunnie och idag ska jag nog faktiskt sitta på istället för att gå bredvid. Jag har inte ridit på en vecka nu så jag är riktigt ridsugen ! Tyvärr så kommer det nog vara en del blinningar idag. Usch, jag hatar de där små äckliga kläggen !


Har ni mycket blinningar ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0