Måndag


Nu har jag hunnit slappna av en stund framför datorn efter jobbet men det gjorde mig bara segare känner jag..


Alldeles strax ska jag i alla fall gå ut och rida Sunnie. Det får bli ett pass i skogen med graman idag igen. Hon kändes så himla fin och positiv igår och den känslan vill jag ha idag igen !
Jag själv red också bättre igår, jag var avslappnad och hade en mycket bättre sits. 
Tyvärr var det jättemycket blinningar ute så det förstörde både min och Sunnies koncentration lite, men det går inte att göra något åt. 

Jag har egentligen en del att skriva om här på bloggen men jag hinner inte just nu. Om jag får tid över när jag kommer in från stallet kommer det något inlägg :)




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0