Sol och bad


Uppdateringen har vart helt ok här på bloggen idag eller vad tycker ni ? :)


Men nu är det dags för mig och Tompa att sova.
Imorgon är min sista lediga dag innan jag börjar jobba igen. Jag har bestämt mig för att inte gå hemma under hela tiden jag är sjukskriven så jag börjar redan på tisdag, om det nu inte händer något. När jag skrittade idag kände jag att jag fortfarande har väldigt ont i svanskotan så vi får se om jag ens klarar av att jobba på tisdag..


Vi ska i alla fall spendera den sista lediga dagen i Svalnäs med sol och bad. Bara för att jag skrev det så kommer det säkert regna imorgon ;)


Ha det så skönt i sommarvädret så uppdaterar jag så fort jag kan igen !

God natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0