Tandläkare, aj !


Nu är jag hemma efter en dags jobb och ett tandläkarbesök. 

Jag brukar inte ha något emot att gå till tandläkaren men den tandläkaren jag fick idag lyckades klämma min kind mellan mina tänder superhårt så att jag nu är helt svullen. Aj ! Som tur är så var hon bara inhoppare för min ordinarie tandläkare..

Nu ska jag sticka ut i stallet. Jag har planerat in en lugnare tur för mig och Sunnie med mycket skritt och lite trav och galopp på grusvägen. Hon har vart fin och skött sig super i två dagar nu så en mystur blir perfekt.


Om någon timme kommer Tompa hem och han har förhoppningsvis med sig pizza. Det hade inte suttit fel nu kan jag säga, jag är jättehungrig !


Vad gör ni läsare nu under sommaren ? Jobbar eller chillar på stranden ? :)




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0