Budget vs. lyx ?


Ingen har väl missat rabaldret om att Hööks har kopierat ett träns från Dyon ? Lite tråkigt att Hööks alltid ska kopiera andra märken men bra för dem som hellre köper en lite billigare kopia än "the real thing", som oftast är en tusenlapp dyrare. 

Vad alla missat är att det redan finns en nästan exakt kopia på detta Dyontränset, från Granngården eller Gekås, jag kommer inte ihåg vilket. 

Men av det man ser på bilderna så tycker jag faktiskt att Hööks kopia ser snyggare ut ;)



Hööks vs. Dyon


Vilket hade ni helst köpt ? :)

Jag själv skulle inte vilja ha något utav dem då jag inte gillar stuket på tränset.




Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Skulle ha köpt Hööks jag :D Deras bild är BETYDLIGT mer tilltalande :-) Sen är dom billigast oxå :-)

2011-07-16 @ 19:12:54
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Anni Oveson

Jag har själv Dyon-tränset och skulle nog inte få för mig att köpa höökskopian, men jag tycker att det är helt okey att de gör en billigare variant! Alla är ju faktiskt inte så pepp på att lägga flera tusen kr på ett träns, och det har jag full förståelse för :)

2011-07-18 @ 21:22:01
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0